باکس و جعبه اسباب بازی چی بخرم؟

راهنمای خرید جعبه اسباب بازی

امروزه یکی از مشکلات والدین داشتن فضای کافی برای قرار دادن اسباب بازی کودکان است. یکی از وسایل های مهم و ضروری برای اتاق کودک جعبه اسباب بازی است.  با جعبه اسباب بازی، کودک می تواند تمامی اسباب بازی های خود را بدون کمک پدر و مادر در آن قرار دهد. باکس اسباب بازی یک وسیله ساده و در عین حال کاربردی است شما را از داشتن قفسه های بزرگ و فضا پرکن رها میکند. در نظر داشته باشید که کودک شما علاوه بر سهولت در جمع آوری اسباب بازی در احساس مسئولیت هم مهارتی را کسب میکند. از این رو تصمیم گرفتیم که در این مقاله به راهنمای خرید جعبه اسباب بازی بپردازیم تا بتوانید بدین صورت در بین انواع جعبه های اسباب بازی کودک بهترین شکل و بهترین قیمت را خریداری کنید.

سبد اسباب بازی چیست و چه کاربردی دارد؟

سبد اسباب بازی نوعی سبد است که می تواند از جنس پارچه، پلاستیک یا چوب باشد. این نوع سبد به منظور دسترسی راحت کودک به اسباب بازی طراحی شده است. این وسیله برای تقویت مهارت مسئولیت پذیری هم نیز استفاده میشود. چرا که کودک یاد می گیرد هر چیزی را که بر می دارد به جای خود بازگرداند.

در هر صورت این ابزار پارچه‌ای، پلاستیکی یا چوبی فضای کمی را اشغال می کند و اسباب بازی های زیادی را در خود جای می دهد.

مزایای استفاده از سبد اسباب بازی کودک چیست؟

خرید سبد اسباب بازی ویژگی هایی دارد که والدین را ترغیب به خرید می کند. در ادامه به توصیف مزایای این محصول می پردازیم. این نکات از راهنمای خرید جعبه اسباب بازی به انتخاب کمک زیادی خواهد کرد.

انواع سبد اسباب بازی کودک چگونه است؟

سبدهای اسباب بازی در طرح ها و رنگ ها و جنس های متنوعی طراحی شدند و هر کدام از آنها با توجه به دوام و کیفیت، قیمت های متفاوتی دارند. انواع جعبه اسباب بازی کودک شامل سبد اسباب بازی پارچه ای، سبد اسباب بازی پلاستیکی، سبد اسباب بازی چوبی،  جعبه اسباب بازی فلزی،  سبد اسباب بازی بافتنی و سبد اسباب بازی عروسکی میشود.

ناگفته نماند که هر کدام از این سبد ها در اندازه های مختلف وجود دارند. از این رو شما می توانید با توجه به حجم اسباب بازی های کودک خود، اندازه مورد نظر را انتخاب کنید.

همانطور که از نام آنها پیداست سبد اسباب بازی پارچه ای از پارچه، سبد اسباب بازی چوبی از چوب و … به همین ترتیب هستند. سبد اسباب بازی پارچه ای نسبت به دیگر جنس ها دارای قیمت کمتر است. باکس اسباب بازی پلاستیکی از مواد قابل بازیافت تولید می‌شود که البته لازم است که توجه شود جنس آن از مواد شیمیایی تشکیل نشده باشد که آسیبی به کودک وارد نکند.

سبد اسباب بازی از کجا بخریم؟

سبد اسباب بازی یکی از محصول هایی است که در تمامی فروشگاههای کودک وجود دارد. روش های زیادی برای خرید وجود دارد راح ترین آنها خرید سبد اسباب بازی از فروشگاه های آنلاین و یا فروشگاه های حضوری است. در هر صورت هر دوی این دو مورد رایج و قابل اطمینان هستند. از این رو بستگی به انتخاب شما دارد که کدام یک از روش های خرید را بپسندید.

مهم ان است که می بایست به مرکز خرید مورد نظر دقت کنید و از مرکز خرید خود را انجام دهید که اطمینان کامل به وی داشته باشید. نکته مهم آن است که خرید محصول نامرغوب نه‌تنها عمر کوتاهی خواهد داشت بلکه ممکن است به کودک یا فرزند شما به دلیل جنس بی کیفیت و شیمیایی صدمه وارد کند.

نکات مهم در هنگام خرید باکس و جعبه اسباب بازی

در زمان خرید سبد اسباب بازی لازم است به نکات راهنمای خرید جعبه اسباب بازی توجه شود. اگر قصد دارید جعبه اسباب بازی لوکس و زیبایی خریداری کنید به نکات گفته شده در زیر توجه کنید.

  1. قیمت سبد: یکی از پارامترها و المان های مهم در هنگام خرید برای مشتری، قیمت محسوب می شود. توجه داشته باشید که قبل از رفتن به فروشگاه و تصمیم به خرید سبد اسباب بازی، بودجه خود را مشخص کنید. تا بتوانید در انتخاب محصول مورد نظر بهتر تصمیم بگیرید.
  2. نوع سبد: همانطور که در فوق به آنها اشاره کردیم سبدها می‌توانند در اقسام و انواع مختلف باشند. از این رو با توجه به دکور اتاق کودک و همچنین پارامترهای مهم برای شما مشخص کنید که کدام جنس می تواند برایتان موثر واقع شود.
  3. توجه به فضای اتاق: در هنگام خرید جعبه اسباب بازی کودک به فضای اتاق کودک خود توجه کنید. اگر کودک شما دارای اتاق کوچکی‌ست بهتر است از سبد پارچه ای استفاده کنید. چرا که دارای انعطاف بیشتری هستند و به راحتی امکان تا کردن آنها وجود دارد. در صورتی که فضای زیادی را برای اتاق کودک در اختیار دارید می توانید با توجه به میل تان، محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
  4. کیفیت ساخت سبد: اینکه سبد اسباب بازی کودک از چه موادی تشکیل شده باشد دارای اهمیت زیادی است‌. چرا که کودک به صورت روزانه با آن در تماس است و ممکن است بعد از تماس با سبد، دست خود را به صورت یا دهان خود آغشته کند. کیفیت و مواد سازنده سبد و همچنین عدم استفاده از مواد شیمیایی نقش مهمی دارد.
  5. توجه به سلیقه کودک: دقت داشته باشید که اگر کودک شما در سن تصمیم گیری و تشخیص قرار دارد حتماً نظر او را جویا شوید. چرا که کودک می‌خواهد مدت زمان طولانی از آن وسیله استفاده کند و از طرفی لازم است که برای کودک خود ارزش قائل باشید و احساس ارزشمندی را به وی منتقل کنید.

 

خروج از نسخه موبایل