بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی

بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی

خیلی از والدین به دلایلی از جمله کیفیت؛ تمایل به خرید اسباب بازی های خارجی دارند و از بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی غافل می شوند. با بررسی اسباب بازی های موجود در بازار خیلی زود متوجه خواهید شد که تولیدات ایرانی نیز کیفیت مناسبی دارند و می توانند باعث هیجان و سرگرمی کودکان شوند. همانطور که همگی می دانیم بازی و خرید اسباب بازی ها نقش مهمی در سنین اولیه زندگی دارند. با توجه به مدت زمانی که کودکان صرف بازی با اسباب‌ بازی‌ ها می‌ کنند، عجیب به نظر می‌ رسد که توجه چندانی به سهم آنها در رشد معطوف شده است.

بهترین اسباب بازی های ایرانی

اسباب بازی های ایرانی علاوه بر اینکه سعی در سرگرم کردن کودکان دارند، می توانند مهارت های اولیه را به فرزندانتان بیاموزند. این برندها تلاش می کنند تا بتوانند باعث رشد مهارت های مورد نیاز در کودکان از جمله مهارت های اجتماعی شوند.

اسباب بازی ها و بازی ها در سنین اولیه نقش مهمی دارند. کودکان نه تنها می توانند مهارت های اولیه را بیاموزند، بلکه می توانند نشانه های اجتماعی را از محیط خود شناسایی و درونی کنند. بنابراین بزرگسالان این مسئولیت را دارند که اطمینان حاصل کنند که از پتانسیل کودکان برای تحت تأثیر قرار گرفتن برای خیر و نه بد استفاده می شود.

اسباب بازی ایرانی بازیتا

بازیتا از برندهای معتبر ایرانی است که در تولید انواع اسباب بازی های کودکان و نوجوانان فعالیت دارد. با توجه به شعار این مجموعه که “اسباب بازی های شیک برای کودکان باهوش” است، می توان نتیجه گرفت که اسباب بازی های تولیدی بازیتا بر روی افزایش هوش و خلاقیت بچه ها تمرکز دارند. انواع بازی های فکری جذاب از جمله دکتر اکتشاف، معمای جنگل، بازی دست چین، پانتومیم و مرغابی هی رنگی از محبوب ترین محصولات بازی تا به شمار می روند.

آزمایشگر کوچک

آزمایشگر کوچک ابزارهای مختلف برای آزمایش های علمی را در اختیار بچه ها قرار می دهد. قطره چکان، ذره بین، پنس، ماسه، عینک محافظ، گیره کاغذ، آهنربا، قیف و… از مواردی است که در مجموعه های آزمایشگر کوچک وجود دارد. 60 آزمایش جذاب مناسب برای کودکان 8 تا 12 ساله که باعث افزایش درک و فهم و فعالیت های حرکتی و فکری فرزندانتان خواهد شد.

سرزمین ربات ها

مجموعه سرزمین ربات ها از سال 1395 در زمینه تولید ربات های آموزشی فعالیت دارد. این برند با استفاده از نیروهای متخصص محصولاتی را جهت کار تحقیقاتی و پژوهش فراهم می کند. ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و مهارت آموزی کودک و نوجوان در سه رشته مکانیک، الکترونیک و برنامه نویسی را فراهم می آورد. و زمینه ساز اشتغال فرزندانتان در آینده نزدیک خواهد بود. محتوای آموزشی مرتبط با علم روز دنیا و نشر دانش رباتیک به تفکرات کودکان و نوجوانان در زمینه خلق وسایل هوشمند و نیمه هوشمند جهت خواهد بخشید. محصولات سرزمین ربات ها در چهار گروه سنی ۴ سال تا ۶، ۷ تا ۹ ، ۱۰ تا ۱۲ و ۱۲ سال به بالا تولید می شوند.

عروسک های نازلی

نازلی عروسکی محجبه و زیباست که برای رقابت با عروسک های باربی وارد میدان شد. این عروسک ها دارای بسته بندی های ساده بوده و دارای یک کتاب شعر نیز می باشد که داستان عروسک را روایت می کند. ارتفاع عروسک بیش از 30 سانتی متر بوده و وزنی در حدود 200 گرم دارد. این عروسک ها مناسب کودکان بالای 6 سال می باشد. داشتن حجاب از ویژگی های مهم این عروسک است. که آن را در رده عروسک های اسلامی قرار داده است. تولید این عروسک در کارگاهی که زنان سرپرست خانوار در آن کار می کنند؛ صورت می گیرد.

توی سیتی

توی سیتی یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان اسباب بازی است که فعالیت خود را از سال 1391 آغاز نموده است. تولید محصولات با کیفیت بالا که از فناوری های روز جهان استفاده کرده اند؛ سرلوحه کار مجموعه توی سیتی می باشد. لازم به ذکر است که این برند معتبر بزرگترین تولید کننده توپ های استخری نیز می باشد.

ایپکا (ایران پتک)

گروه کارخانجات صنعتی ایران پتک که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده؛ مجموعه ای متشکل از متخصصین، طراحان و کارشناسان ابزارآلات آموزشی است. ابزارآلات و اسباب بازی های کمک آموزشی ساخته شده از مواد اولیه باکیفیت که با فرهنگ ایرانی مطابقت دارند؛ از تولیدات ایپکا هستند. به علاوه اینکه کلیه محصولات منطبق با اصول ایمنی و استانداردهای بین المللی ساخته می شوند.

پازلکده

پازلکده یکی از تولید کننده های برتر در زمینه بازی های فکری، آموزشی و پازل های سه بعدی است که فعالیت خود را در سال 1388 در شهر مشهد آغاز کرده است. این برند که دارای مجوز رسمی از شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است؛ یادگیری و آموزش، خلاقیت و سرگرمی و همچنین رعایت مسائل حرکتی و روان شناسی را از اصول کار خود قرار داده است.

محصولات پازلکده از بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی باعث افزایش خلاقیت ذهنی در کودکان و نوجوانان شده و زمینه رشد ذهنی بچه ها را فراهم می کند. با این اسباب بازی ها قدرت تجسم سازی فرزندانتان افزایش پیدا کرده و به دنبال آن ضریب هوشی کودک بالا می رود. دوام و مقاومت، رنگ های شاد و جذاب، مواد فوم “EVA”، بهداشتی و بدون خطر، مطابق روحیه کودک و در عین حال ایمنی از ویژگی های اسباب بازی های پازلکده به شمار می رود.

خروج از نسخه موبایل