راهنمای خرید استخر بادی

راهنمای خرید استخر بادی

در این مقاله راهنمای خرید استخر بادی را خواهید دید که به شما کمک می کند قبل از خرید استخرهای بادی برای کودکان و همچنین بزرگسالان تصمیمی آگاهانه بگیرید. استخر بادی گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال جایگزینی برای استخرهای گران قیمت و دائمی در زمین هستند. طیف گسترده ای از استخرهای بادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، با اشکال و اندازه های مختلف که می تواند برای کودکان نوپا و بزرگسالان مناسب باشد. همچنین بسیاری از ویژگی های اضافی مانند سرسره، آبپاش و سایر وسایل بادی نیز وجود دارد که استخر بادی شما را سرگرم کننده تر و منحصر به فرد می کند. خرید همه استخرهای بادی برابر نیستند.

در ضمن شما می توانید از استخر بادی حتی در فصل های سرد استفاده کنید چرا که به دلیل فضای کمی که اشغال میکند در حمام و مکان های سربسته دیگر قابل استفاده خواهد بود. در ادامه مقاله با ما باشید تا با نکات مهم در خرید استخر بادی آشنا شوید.

چرا باید برای کودکتان استخر بادی بخرید؟

بسیاری از کودکان به دلایل مختلف از آب میترسند. راه حل های مختلفی به منظور رفع این مشکل وجود دارد که یکی از آنها استفاده از استخر بادی است. استفاده از استخر بادی به خصوص در تابستان برای کودکان می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

دلیل محبوبیت بالا استفاده از استخر بادی آن است که درهرجایی قرار میگیرد و به راحتی هم نیز جمع می شود. البته باید بدانید که قرار نیست بچه ها در این نوع از استخرها شنا یاد بگیرند اما تا حد زیادی می توانند ترس خود را از آب کمک کنند و عاشقانه آب را دوست داشته باشند.

مورد بعدی که خرید استخر بادی می تواند بهترین دلیل باشد آن است که در تماس بودن با آب در کودکان سبب نوعی آرامش می شود. به بیانی می توان گفت که آب بهترین تفریح برای ریلکس کردن است.

نکات مهمی که برای خرید استخر بادی باید بدانید!

هنگام خرید استخر بادی توجه کردن به برخی نکات بسیار پر اهمیت است. در صورتی که به برخی از نکات کلیدی توجه نشود امکان خرید اشتباه وجود دارد. در ادامه به این نکات مهم در خرید استخر بادی اشاره می کنیم.

اندازه و شکل استخر جزو اولین چیزهایی است که مصرف کنندگان هنگام خرید به آن توجه می کنند. با این حال، برخی از اشتباهات رایج وجود دارد که ممکن است در نهایت گران تمام شود و منجر به پشیمانی خریدار پس از تحویل محصول شود. وقتی صحبت از اندازه و شکل استخر می شود، باید تا حد امکان خاص باشید. استخرهای بادی در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارند. از طرفی هر کدام از اندازه ها متناسب با یک رده سنی و هم چنین یک هیکل است. بنابراین در زمان خرید لازم است که به شرایط جسمی و سنی فرزند خود توجه کنید.

به علاوه اینکه باید محل نصب استخر را نیز اندازه گیری کنید. این به شما یک اندازه گیری دقیق می دهد تا مطمئن شوید که استخر خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است. علاوه بر این، مطمئن شوید که برای تعیین اینکه آیا به یک استخر کوچک برای کودکان نوپا یا بزرگ برای بزرگسالان نیاز دارید، در نظر بگیرید که برای چه مواردی استفاده می شود.

هیچ چیز بدتر از این نیست که زمانی که می خواهید از استخر استفاده کنید متوجه شوید که چیزی آن را سوراخ کرده است. استخرهای بادی معمولا به دلیل داشتن طول عمر کوتاه معروف هستند، اما اگر در انتخاب متریال مناسب دقت کنید، می توانید احتمال آسیب دیدن استخر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. توصیه می شود استخری بخرید که دارای چند محفظه هوا باشد. راه اندازی این نوع استخر سخت تر است، اما دوام بیشتری دارد زیرا وقتی یک قسمت سوراخ می شود، قسمت های دیگر همچنان می توانند سازه را نگه دارند.

هیچوقت به دلیل کاهش هزینه، جنس های نامرغوب را انتخاب نکنید. تنها در خرید خود استخرهایی را قرار دهید که جنس و دوام بالایی داشته باشند. معمولا استخرهایی که از جنس خوب تولید می شوند چگالی بالایی دارند. جنس استخر می تواند در دوام و مدت زمان عمر آن تاثیر گذار باشد. از طرفی جنس خوب به سلامت کودک شما صدمه ای نمیزند. گزینه های استخر بادی بسیار زیادی در بازار وجود دارد. اما برای کیفیت بالاتر، به دنبال استخری باشید که با ترکیبی از پلی وینیل کلراید (PVC) و لاستیک ساخته شده باشد. استخرهای بادی که دارای یک یا دو لایه PVC هستند اغلب بادوام ترین هستند.

امکانات زیادی وجود دارد که می توانید برای اضافه کردن به استخر شنای بادی خود انتخاب کنید. رایج ترین انتخاب ها آبپاش ها و سرسره ها هستند. آبپاش ها به یک شیلنگ آب وصل شده اند، بنابراین قبل از دریافت این افزونه مطمئن شوید که شلنگ در دسترس است. سرسره ها مستعد ساییدگی و پارگی هستند، بنابراین خرید یک محفظه هوای مجزا به شدت توصیه می شود. اگر محفظه هوای یکسانی با استخر داشته باشد، پس از سوراخ شدن سرسره، کل استخر می تواند باد کند.

برای سرسره ها، گزینه ای را تهیه کنید که دارای سوراخ هوای جدا شده است تا از ساییدگی و پاره شدن آسان آن جلوگیری کنید. اگر سرسره سوراخ هوای یکسانی با بقیه استخر داشته باشد، پس از پاره شدن سرسره، کل استخر می تواند پایین بیاید. اگر می خواهید جایگزین ارزان تر و راحت تری برای استخرهای داخل زمینی داشته باشید، استخرهای بادی گزینه فوق العاده ای هستند. مطمئن شوید که تمام نکات بالا را رعایت کرده اید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و با رفتن به استخرهای بادی با کیفیت بالا در هزینه خود صرفه جویی کنید. برای نگهداری موثر، مطمئن شوید که اجسام تیز به استخر نزدیک نمی شوند. بچه ها ممکن است بخواهند با اسباب بازی هایی نوک تیز در استخر بازی کنند، اما شما می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

برخی از استخرها به گونه ای طراحی شده اند که تنها با یک حرکت قابل جمع شدن هستند. این نوع استخرهای بادی سبب می شوند که شما زمان زیادی را برای جمع کردن هدر ندهید. با داشتن این ویژگی حتی خود فرزند هم می تواند نسبت به جمع آوری استخر اقدام کند و نیازی به وجود بزرگترها نیست.

همچنین پیشنهاد می شود راهنمای خرید اسباب بازی حمام کودک را مطالعه کنید.

آیا استخر بادی برای کودکتان ایمن است؟

درست است که عمق استخرها زیاد نیست و امکان در خطر قرار گرفتن کودکان وجود ندارد. اما اگر کودک در سن بسیار کم از استخرهای بادی استفاده کند بهتر است با نظرت والدین باشد. چرا که حداقل عمق آب ممکن است 10-20 سانتی متر باشد و اگر کودک در سن پایین باشد برخی از خطرات کودک، وی را تهدید کند.

اگر بخواهیم در حالت کلی به این موضوع نگاه کنیم هیچگونه خطر و آسیبی  جدی کودکان را دنبال نمی کند. چرا که جنس و طراحی استخر به گونه ای است که خطری برای کودکان نخواهد داشت.

قیمت استخر بادی چقدر است؟

قیمت استخر یکی از پارامترهای مهم در خرید استخر بادی کودکان است. باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت ها بسته به سایز، جنس و طراحی متفاوت خواهند بود. در هر صورت شما هم نبایست به قیمت محصول موردنظر به گونه ای توجه کنید که کیفیت را فراموش کنید. به یاد داشته باشید که تا زمانی قیمت اهمیت دارد که به کاهش کیفیت، لطمه ای نزند.

دقت کنید که از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. تا در کنار کیفیت خوب، با مناسب ترین قیمت استخر بادی را تهیه کنید.

جمع بندی

استخرهای بادی نوعی اسباب بازی محسوب می شوند که برای کودکان بسیار مفرح است. به خصوص در تابستان این نوع محصول می تواند کودکان را تا حد زیادی سرگرم کند. البته که به دلیل حمل و نقل راحت و هم چنین نیاز به فضای کم می توان در هر محیطی حتی فضی داخلی از استخر بادی استفاده کرد.اگر به نکات گفته شده در این راهنمای خرید استخر بادی کودکان توجه کنید بی شک بهترین محصول را خریداری میکنید.

خروج از نسخه موبایل