واکر کودک چی بخرم؟

واکر کودک چی بخرم

واکر کودک چی بخرم؟ بهترین واکر کودک باید بادوام، همه کاره و قابل تنظیم باشد. این روزها، واکرهای کودک چیزی بیش از یک راه ساده برای کودک شما برای کشف خانه خود ارائه می دهند. در واقع، بسیاری از مدل‌ ها چند منظوره هستند و می‌ توانند از واکر سنتی به واکر فشاری، اگزوزور، جامپر و غیره تغییر کنند.

چگونه واکرهای کودک به رشد کمک می کنند؟

هنگامی که کودک سعی می کند بدون کمک راه برود، والدین باید مراقب کودک خود باشند تا از زمین خوردن جدی جلوگیری کنند. اما این نوع نظارت دقیق در واقع می تواند مانع از استقلال کودک شود و مانع رشد و پیشرفت شود. واکرهای کودک راهی عالی برای اینکه به کودکتان اجازه دهید تا فضای امن را به طور مستقل کشف کند. این بدان معنی است که شما مجبور نخواهید بود دائماً روی آنها شناور شوید. در عوض، آنها می توانند در حین ورزش کردن پاها و بهبود عملکرد حرکتی درشت، به تنهایی کمی کاوش کنند.

راهنمای خرید واکر کودک

در مورد کودک واکر مکاتب فکری مخالفی وجود دارد. برخی می گویند که ایستادن نوزادان روی پاهایشان ضروری است، در حالی که برخی دیگر معتقدند که می تواند به کودک شما آسیب بیشتری وارد کند تا اینکه به او اجازه دهید خودش راه برود. به هر کدام که اعتقاد دارید، شکی نیست که واکرهای کودک می توانند به نوزادان در یادگیری نحوه راه رفتن کمک کنند و آنها را سرگرم نگه می دارد.

همچنین پزشکان مدت‌ ها بر این باور بوده‌ اند که واکرهای کودک به ساخت زودتر عضلات پای کودک کمک می‌ کنند تا بتوانند زودتر راه رفتن را شروع کنند. بسیاری از واکرهای کودک نیز به عنوان صندلی و میز کوچک برای نوزادان عمل می کنند تا آنها نیز بتوانند به تنهایی شروع به بازی با ظروف کنند یا با اسباب بازی های خود روی آن بازی کنند. همچنین می توان از آن به سادگی به عنوان صندلی برای استراحت کودک استفاده کرد.

واکرهای سنتی کودک

واکر سنتی کودک چرخدار است و به طور خاص طراحی شده است تا به نوزادان مسن تر راه مطمئن تری برای برداشتن اولین قدم ها و تقویت پاهای خود ارائه دهد. هدف واکر تشویق نوزادانی است که هنوز اولین قدم های خود را برای انجام این کار انجام نداده اند، در یک وسیله نقلیه کنترل شده. برخی از مطالعات ادعا می کنند که واکر نوزاد در واقع می تواند رشد را تسریع کند و به نوزادان اجازه می دهد در سنین پایین تر راه بروند. متأسفانه، تحقیقات بیشتری لازم است تا مشخص شود آیا واکر کودک می تواند در واقع رشد مهارت های حرکتی درشت را سرعت بخشد یا خیر.

در خانه‌هایی که دارای پله هستند، حتی یک یا دو پله، والدین باید هنگام استفاده از واکر، مراقب کودک خود باشند.

در حالی که درست است که واکرهای کودک در حال حاضر پایدارتر از همیشه هستند، با حداقل احتمال واژگونی واکرها، پله‌ ها همچنان یک خطر ایمنی بزرگ هستند. اگر در خانه پله دارید، می توانید به راحتی خانه خود را با استفاده از درب های کودک محافظت کنید.

واکر نوزاد چندمنظوره

واکرهای چند منظوره بسیار متنوع هستند. برخی از مدل ها را می توان به فشاری، جامپر، راکر و اکسرزاوکر تبدیل کرد. این مدل‌ ها اغلب پرفروش‌ ترین هستند، زیرا به کودک شما اجازه می‌ دهند تا از آن‌ ها بیشتر از گشت و گذار در خانه استفاده کند. این واکرهایی هستند که اغلب مملو از موسیقی، چراغ، اسباب بازی، و سینی های داخلی میان وعده هستند.

نکات مهم در خرید واکر کودک

به دلیل تطبیق پذیری، واکر کودک یک قطعه ضروری از تجهیزات است که به سال های اولیه کودک کمک می کند. بنابراین هنگامی که یکی را دریافت کردید، مطمئن شوید که بهترین را دریافت می کنید، به خصوص اگر قصد دارید در آینده بیش از یک نوزاد داشته باشید. در اینجا چند نکته برای گرفتن بهترین واکر کودک آورده شده است.

واکر با پایه وسیع انتخاب کنید

واکرهای کودک با پایه های پهن دارای مزیت ایمنی دوگانه هستند. اولاً، خطر واژگونی واکر و افتادن آن که می تواند باعث آسیب جدی به نوزاد شود را کاهش می دهد. ثانیاً، اگر پایه مخصوصاً عریض باشد، ممکن است از درگاه‌ های شما عریض‌ تر باشد، و این مانع از ورود و خروج کودک به مناطقی می‌ شود که نباید تا زمانی که در واکر است.

وزن و قدرت مانور واکر را بررسی کنید

اگر واکر کودک خیلی سنگین باشد، ممکن است کودک شما از بودن در آن لذت نبرد یا حتی نتواند آن را حرکت دهد. این می تواند به خوبی یک صندلی باشد، و شما یک واکر کودک می خواهید. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا چرخ ها به خوبی حرکت می کنند. اصطکاک روی چرخ ها می تواند به معنای تصادف برای کودک باشد. چند چرخش به واکر بدهید و اگر به نیروی قابل توجهی برای حرکت در اطراف نیاز دارد، ادامه دهید و یکی دیگر را بررسی کنید.

مواد غیر سمی را انتخاب کنید

از فروشنده در مورد مواد مورد استفاده برای ساخت واکر بپرسید. اگر نمی توانند پاسخ دهند، آن را به صورت آنلاین جستجو کنید. پلاستیک‌ ها، رنگ‌ها و مواد دیگر می‌ توانند در انواع سمی و غیرسمی وجود داشته باشند – شما دومی را می‌ خواهید زیرا کودک شما طعم اشیا را زیاد می‌ چشد و واکر کودکی که می‌خواهید بخرید از این قاعده مستثنی نیست.

پارچه مورد استفاده برای بالشتک های صندلی، پشتی صندلی و سایر قسمت های واکر باید محکم و قابل شستشو باشد. قاب های فولادی و پلاستیک محکم نسبت به مواد ارزان تر دوام بیشتری دارند و باید به دنبال این مواد باشید.

عیوب را با دقت بررسی کنید

با این واکر همان طور رفتار کنید که با یک لباس یا گوشی هوشمندی که می خواهید بخرید رفتار کنید – تمام جنبه های آن را با دقت بررسی کنید و به دنبال قطعات ناهموار، اجزای گشاد، قطعات سفت شده که نباید سفت باشند و لبه های آن را پیدا کنید. برای بررسی آن وقت بگذارید تا مطمئن شوید چیزی روی آن وجود ندارد که به کودک آسیب برساند.

سهولت در ذخیره سازی و قابلیت تنظیم

واکر کودک باید به راحتی تا شود و ذخیره شود و برای استفاده بعدی به همان سرعت باز شود. ارتفاع صندلی، کوسن ها و چرخ ها نیز باید متناسب با نیازهای کودک شما تنظیم شوند.

چرخ ها و حرکت

یک واکر باید چرخ‌ هایی داشته باشد که آزادانه حرکت کنند و به نوزادان اجازه مانور دادن روی زمین‌، فرش‌ و هر جایی از خانه را بدون «گیر کردن» بدهد، رتبه‌ بندی بالاتری دریافت می‌ کند.

قابل حمل بودن

به طور معمول، اگر قابلیت حمل و نقل در اولویت باشد، واکرهای فشاری انتخاب بهتری هستند. با این حال، واکرهای سنتی تاشوی کودک وجود دارند، اما آنها به اندازه مدل های ثابت در محل ثابت نیستند.

به دنبال ویژگی های ایمنی باشید

این بسیار مهم است زیرا شما در حالی که کودکتان در واکر است کمی آزادی می دهید. کمربند ایمنی باید بی‌ معنا باشد زیرا اگر خانه شما دیوار دارد، کاملاً ضروری است. یکی دیگر از ویژگی های خوب، قفل چرخ ها برای نگه داشتن او در جای خود است، اگر لازم است برای لحظه ای نگاه خود را از کودک دور کنید و نمی خواهید آنها را گم کنید. یک مزیت اضافی برای قفل چرخ این است که می تواند واکر را به یک صندلی ثابت با میز برای تغذیه و زمان بازی تبدیل کند.

همه واکرهای کودک باید دارای دستگیره های ضد لغزش، ضربه گیرهای ایمنی یا سایر اقدامات داخلی برای جلوگیری از حوادث باشند.

چندین آیتم وجود دارد که برای ایمن کردن واکر خود برای کودک خود به آنها نیاز دارید.

قیمت ها را مقایسه کنید

هنگامی که واکر مناسب را پیدا کردید، می توانید قیمت ها را بین فروشگاه ها مقایسه کنید. برخی فروشگاه‌ ها ممکن است همان واکر را با قیمت بهتر داشته باشند، بنابراین بررسی آن ضرری ندارد. وب سایت فروشگاه ها را بررسی کنید، یا با آنها تماس بگیرید و بپرسید که آیا همان مدل را در انبار دارند یا خیر.

هنگام استفاده از واکر مراقب کودک خود باشید و هرگز اجازه ندهید تا حد امکان به وسایل برخورد کند. تمام خطرات موجود در خانه را از بین ببرید.

واکر کودک چی بخرم؟

واکرهای زیادی وجود دارد که در صورت استفاده در حد اعتدال، ابزار مفیدی برای رشد فیزیکی و شناختی کودک شما هستند. واکرها به تقویت بازوها و پاهای کودک شما برای راه رفتن انفرادی و مدل‌ های پیاده‌روی کمک می‌ کنند تا تعادل را بهبود بخشند و توانایی راه رفتن کودک نوپا را بیشتر کنند.

بهترین واکر کودک مدلی است که برای پاسخگویی به نیازهای نوزاد یا کودک نوپا که به سرعت در حال رشد هستند طراحی شده است. بسیاری از مدل‌ های این روزها نیز قیمت‌ های مقرون به صرفه‌ تری دارند، و والدین با بودجه‌ ی کم، نیز توان خرید آن را دارند.

چشم انداز توی سان اینست که به والدین کمک کند واکر مناسبی را پیدا کنند که هم نیازهای فرزندشان را برآورده می کند و هم متناسب با بودجه آنها باشد. با توجه به تنوع مدل ها در توی سان مطمئنا مدل مناسبی را پیدا خواهید کرد. مدلی که به فرزند شما اعتماد به نفس لازم برای تسلط بر مهارت جدید خود را بدهد.

خروج از نسخه موبایل