چمدان کودک چی بخرم؟

چمدان کودک چی بخرم
چمدان کودک چی بخرم : بسته بندی چمدان بدون شک کم لذت ترین قسمت سفر است. این موضوع زمانی بیشتر احساس می شود که با کودکان خردسال همراه باشید. علاوه بر اینکه باید وسایل بیشتری را بسته بندی کنید، سفر با کودکان به دلیل تمایل آنها به تحریک زیاد می تواند بسیار استرس زا باشد. خوشبختانه راه حلی وجود دارد – چمدان کودک به شما کمک می کند علاوه بر داشتن فضای ذخیره سازی اضافی، حواس فرزندتان را با درگیر کردن او در فرآیند بسته بندی و حمل چمدان پرت کنید. با این حال، انتخاب چمدان مناسب برای کودکان نیاز به کمی تحقیق دارد.

راهنمای خرید چمدان کودک

با اجازه دادن به کودکان برای بستن چمدان؛ مسئولیت پذیری را در سنین پایین به آنها آموزش دهیم. به علاوه اینکه می‌تواند او را برای سفری که می‌ رود هیجان زده کند و از آزادی انتخاب آن لذت خواهد برد. وقتی صحبت از چمدان بچه‌ها می‌ شود، چمدانی که انتخاب می کنید باید ویژگی‌ های ضروری را داشته باشد که راحتی، سهولت استفاده و دوام را تضمین می‌ کند. در زیر نگاهی دقیق به فاکتورهای اصلی که هنگام خرید چمدان جدید برای کودکان باید در نظر بگیرید، آورده شده است. نکاتی که باید هنگام خرید چمدان برای کودکان به آن توجه کنید:

اندازه چمدان

برای هر مسافری، اندازه چمدان قطعا مهم است. جزئیات و ابعاد مربوط به ارتفاع، عرض، طول و وزن چمدان را بررسی کنید. اگر قصد دارید با هواپیما سفر کنید؛ اولین کاری که باید انجام دهید این است که محدودیت وزن، محدودیت های اندازه و مقررات امنیتی به روز خطوط هوایی خود را برای چمدان و حمل بار بررسی کنید. آنها می توانند بدون هیچ اطلاع قبلی تغییر کنند. مطمئنا نمی خواهید که سفرتان توسط مقامات فرودگاه به تعویق بیفتد زیرا فراموش کرده اید قوانین چمدان را بدانید.

طراحی چمدان

ناگفته نماند که همه یک چمدان شیک را به یک چمدان معمولی ترجیح می دهند، اما برای کودکان؛ سبک و طراحی چمدان از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا تنها چیزی است که به آن توجه می کنند. توصیه می شود چمدانی را انتخاب کنید که رنگ های پر زرق و برق داشته باشد و ترجیحاً ظاهری با تم کارتونی داشته باشد. چمدانی که فاقد این ویژگی ها باشد بعید است توجه کودکان را جلب کند و فرزندتان به سرعت علاقه خود را نسبت به آن از دست خواهد داد. کودکان بزرگتر، به ویژه نوجوانان از چمدان های رنگارنگ و بامزه خجالت می کشند. آنها به دنبال یک کیف دستی به قول خودشان باحال خواهند بود. بنابراین، به دنبال چمدانی باشید که دارای محفظه‌ هایی برای لوازم سرگرمی مانند بازی‌ های الکترونیکی و پخش‌کننده‌های CD/MP3 است.

متناسب با کودک

اکنون که می دانید اندازه و وزن مورد نیاز برای چمدان چیست، می توانید روی نیازهای کودک خود تمرکز کنید. سایز بچه‌ هایتان را با اندازه چمدان هماهنگ کنید. اطمینان حاصل کنید که بچه‌ های شما می‌ توانند به تنهایی چمدان خود را حمل کنند. در غیر این صورت مجبور خواهید بود آن را خودتان حمل کنید و ممکن است ناراحت شوند. چمدان‌ های چرخانبا بند شانه‌ای و دسته برای این منظور به‌ویژه برای کودکان خردسال بهترین کاربرد را دارند.

استحکام و دوام

کودکان مراقبت خوبی از وسایل خود انجام نمی دهند. اگر یک چمدان برای آنها تهیه کردید، باید انتظار داشته باشید که در طول سفر، رفتارهای خشن زیادی با آن داشته باشند. علاوه بر این، کودکان دوست دارند روی چمدان بنشینند و در فرودگاه سوار آن شوند، که اگر برای این موارد طراحی نشده باشد، می تواند به آن آسیب برساند. به همین دلیل است که استفاده از گزینه ای که دوام فوق العاده ای را ارائه می دهد ضروری است.  با این حال، بیش از حد سرمایه‌گذاری نکنید، زیرا ذائقه بچه‌ها به سرعت تغییر می‌کند، و ممکن است سال آینده دیگر طرح آن را دوست نداشته باشند یا برایشان کوچک شود.

فشردگی و سبکی

چمدان بچه ها باید به اندازه کافی جمع و جور باشد تا در هر محفظه نگهداری شود و باید به اندازه کافی سبک باشد تا کودک بتواند آن را بکشد یا بدون تلاش فیزیکی زیادی حمل کند. چمدان ایده آل برای بچه ها هرگز نباید بیشتر از چند کیلوگرم وزن داشته باشد. درست مانند بزرگسالان، کودکان ترجیح می دهند چمدان چرخداری را داشته باشند. بنابراین چمدانی را انتخاب کنید که ترجیح فرزندتان باشد.

جادار بودن محفظه داخلی

چمدان باید فضای ذخیره سازی کافی برای درصد قابل توجهی از وسایل ضروری سفر کودک شما داشته باشد. باید بتواند اقلام مختلف لباس مانند شلوار، پیراهن و جوراب را حمل کند و ترجیحاً یک محفظه اضافی در دسترس داشته باشد که بتوانید برخی از اسباب بازی ها و تنقلات مورد علاقه فرزندتان را در آن نگهداری کنید.

تحرک و قابل حمل بودن چمدان

این عامل بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد. چمدان باید به ویژگی های خاصی مجهز شود که مانور آسان را تضمین می کند. دسته باید نرم و نه خیلی ضخیم باشد تا خیلی راحت در دست کودک قرار بگیرد. در مورد چرخ ها، آنها باید از لاستیک یا نایلون باشند و باید بتوانند بدون زحمت سر بخورند، حتی زمانی که چمدان کاملاً پر است. علاوه بر این، چمدان بچه‌ها باید دارای یک بند شانه یا مکانیزم متفاوتی باشد که به والدین اجازه می‌ دهد زمانی که کودک علاقه‌ ای به این کار ندارند، چمدان را حمل کنند.

قیمت

چمدان های کودکان به طور قابل توجهی ارزان تر از مدل های مخصوص بزرگسالان است. با این حال، لازم است به خاطر داشته باشید که یک چمدان مناسب برای کودکان ارزان نیست. در حالی که ممکن است بتوانید برخی از گزینه های وسوسه انگیز را با قیمت ارزان تر پیدا کنید. اما اکنون باید با آتش بازی کنید چون که بحث کیفیت ساخت کلی به میان می آید. سطح راحتی که این چمدان‌ های ارزان قیمت کودکان فراهم می کنند، سوال برانگیز است. این چمدان ها اغلب از مواد ارزان قیمت ساخته می شوند و پس از چند ماه استفاده از بین می روند.

ویژگی های اضافی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، کودکان دوست دارند روی چمدان بنشینند و در فرودگاه سوار آن شوند. انتخاب چمدانی که این گزینه ها را به عنوان ویژگی های داخلی ارائه می دهد می تواند بسیار کاربردی و راحت باشد. این به کودک شما کمک می کند تا در طول مراحل خسته کننده فرودگاه مشغول شود و اطمینان حاصل شود که علاقه خود را به چمدان از دست نمی دهد.

گارانتی

ضمانت گواهی بر اعتماد سازنده به کیفیت محصول خود است. گارانتی طولانی ضروری است زیرا تضمین می کند که شرکت هزینه های هر گونه مشکل در چمدان را برای سال های آینده پوشش می دهد.

چمدان کودک چی بخرم؟

زمانی که یک محصول دارای رنگ های پر زرق و برق و طرح هایی با تم کارتونی باشد، کودکان از آن راضی خواهند بود. با این حال، به عنوان والدین، وظیفه انتخاب چمدان خوش ساخت و بادوام را بر عهده خواهید داشت که بتواند سطح بالایی از راحتی را برای آنها فراهم کند، و خوشبختانه برای شما، همه گزینه هایی که لازم است را در این راهنما بررسی کردیم. در هنگام بررسی این گزینه‌ ها، فرزندتان را در فرآیند تصمیم‌ گیری مشارکت دهید و به سراغ گزینه‌ای بروید که او بیشتر دوست دارد.
خروج از نسخه موبایل